REKLAMEARTIKLER

Reklameartikler bygger lojalitet – og styrker merkevarer

Reklameartikler er gode markedsføringsverktøy som styrker merkevaren din og bygger gode kunderelasjoner. Vi kan tilby reklameartikler som passer for enhver anledning og dekker de aller fleste behov – enten du skal skille deg ut på messer og utstillinger, sende en hilsen til kunder, partnere og leverandører, eller styrke merkevaren internt blant de ansatte.

Mottakere av reklameartikler opplever dette som en svært hyggelig gest. De fleste av oss er takknemlige for den ekstra omtanken og gavmildheten. Reklameartikler sender positive tanker tilbake til avsenderen – og er med på å signalisere at bedriften anser mottakeren som viktig. Vi tilbyr et bredt utvalg av reklameartikler. Du finner de ulike kategoriene under.

  • Arbeidsklær

    ARBEIDSKLÆR

  • Barutstyr

    BARUTSTYR

  • Displayprodukter

    DISPLAY-PRODUKTER

  • Eco

    ECO

  • Elektronikk

    ELEKTRONIKK

  • Emblemer og Pins

    EMBLEMER OG PINS

  • Festival

    FESTIVAL

  • Gavetips

    GAVETIPS

  • Giveaways

    GIVEAWAYS

  • Godteri og mat

    GODTERI OG MAT

  • Profilklær

    PROFILKLÆR

  • Reiseprodukter

    REISEPRODUKTER

  • Sekker og bagger

    SEKKER OG BAGGER

  • Sportsklær

    SPORTSKLÆR

  • Turprodukter

    TURPRODUKTER

Reklameartikler gir god profilering

Profilering i form av reklameartikler er en viktig del av en bedrifts markedsføring. Ved å velge blant vårt store utvalg, kan bedriften din finne reklameartikler som vil gi den rette profileringen.

Reklameartikler omfatter en lang rekke produkter som du kan sette ditt eget navn og preg på. Nesten alle bedrifter benytter seg av reklameartikler ved ulike anledninger. Dette kan være enkle, kampanjerelaterte reklameartikler eller mer eksklusive produkter av høy kvalitet.

Reklameartikler har lang levetid

Reklameartikler er vanligvis nyttige gjenstander som tas vare på og brukes – enten det er en reklamepenn eller en nøkkelring som brukes daglig, eller en t-skjorte som sender ut budskapet ditt til brukerens omgivelser.

Jo større og lengre nytteverdi de ulike typene av reklameartikler gir brukeren, desto mer vil denne sette pris på avsenderen. Bruken vil dessuten gi oppmerksomhet over tid.

Hvorfor reklameartikler fungerer så godt?

Reklameartikler bidrar i stor grad til å øke oppmerksomhet og gjenkjennelse – og samtidig tiltrekke seg nye kunder. Målet for å benytte seg av reklameartikler vil alltid være å øke bedriftens omsetning. Kjennskap, kunnskap og lojalitet er avgjørende for en bedrifts bunnlinje, og bygges bl.a. gjennom bruk av reklameartikler.

Å benytte seg av reklameartikler oppleves som en vennlig gest, og det ligger iboende i vår menneskelige natur at vi som mottakere ønsker å utvise takknemlighet. Ofte betyr det at din bedrift kommer til å bli prioritert fremfor andre bedrifter, som ikke er synlige eller viser mottakeren samme oppmerksomhet.

Reklameartikler er også et virkemiddel for å starte en samtale med eventuelle kunder – på messer, i et møte eller på andre salgsarenaer. Når man benytter seg av reklameartikler, er det større sannsynlighet for at kundene vil være mottakelige for budskapet ditt – og for det du har å selge.